tisdag 21 april 2009

Panik!

Typiskt, när man väl har skaffat hit barnvakt för att själv få undan sådant som man bara skjutit framför sig, då slutar internet att fungera!!! Men nu så, efter att jag ringt AJs kompis som lotsat mig igenom datorns värld, så sitter jag nu här och kan påbörja det jag skulle gjort för 1,5 timme sedan.

Dagen har varit mysig med förmiddagspromenad i stan, mammalunch på Pitsund hos Anna och Ronja, handling på Kvantum, middagsfix och matlådestrix och nu slutligen lite egentid här på övervåningen. På listan stod följande:
  • Rensa och bränna ner foton från datorn, samt sortera upp vilka som ska framkallas = check!
  • Sätta ut mitt motorcykelställ på Blocket
  • Deklarera
  • Sätta in kort i album
  • Blogga...= snart check

Som ni ser så har jag några punkter kvar. Lillen har varit jättetrött och grinig nu senaste timman, hans farmor försöker just nu att söva honom, låter som om det går rätt bra. Nu ni, snart kommer ytterligare ett inlägg...men först några foton från helgen


1 kommentar: