tisdag 7 april 2009

Mamma mia!

Dagen har inneburit många steg, prommis (inkluderade även några köp på Kupan), vidare prommis in till stan igen för besök hos moster, gjorde några ärenden på stan och sen hem till mor och far igen. Det blev idag även ett pass på spikmattan, vågar bara ligga 10 minuter åt gången än eftersom jag igår fick huvudvärk efteråt, som ej har släppt än.

Gick till Carro ikväll där vi har bokat biljetter till Mamma Mia-musikalen när vi är i New York, och oj, som jag längtar. Blir en prövning att vara från Melker så länge, men det som inte dödar, det härdar! (Bilden lånad från www.mammamiathemusical.se). På stan idag fick jag en riktigt snygg svart axelbandslös klänning av mamma. Den ska med till staterna så jag kan vara snygg på vår Sex-and-the-city-dag som jag o Carro anordnar för oss och våra karlar. Ska bli så jäkla skoj!

Natten som gick sov jag TIO timmar i sträck, så otroligt skönt. Detta på grund av att min käre far sov inne hos Melker och jag sov med min mamma, så nu känner jag mig utvilad för natten som kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar