onsdag 15 april 2009

Snart bär det av igen!

Imorgon drar vi iväg till min mammas barndomshem för att mysa hela helgen lång. Vi blir totalt 21 stycken där (puh!) när både barn och vuxna är inräknade, så det lär bli trångt men härligt. Gå runt i understället, spela lite kort, äta gott och förhoppningsvis kunna sitta ute o sola på dagarna. Vi får väl se om det går att köra någon skoter....
Dagen har spenderats tillsammans med mor, Melker och två av hans kusiner. Promenerade till Strömlida där vi fikade bullar och saft innan vi gick hem igen.

Bilderna tog jag förra året vid den årliga helgen i mammas barndomshem och är från utedasset...). På de väggarna finns det väldigt många autografer, bl.a. har mammas bror Oliver (uttalas som det man äter, inte som t.ex. Oliver Twist) skrivit sin autograf år 1932...

2 kommentarer:

  1. Fina bilder!! Har du Photoshop? Bl.a. där kan man fixa dessa specialeffekter. Lite krångligt att förklara hur men det är inte svårt att göra! Ha en super trevlig helg!! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du hittade till oss och framförallt jättekul att vi hittade hit så vi kan ta del av dina fantastiska bilder.
    Det känns sådär med löpningen men skönt att jag har kommit igång lite i alla fall.

    Förresten hörde jag att Melker hade fått plats i Svensbyn, jag som hade hoppats på Nisses...

    Kram
    Vickan och Jacke

    SvaraRadera