måndag 20 april 2009

Prommisar och babysim


Lillskiten i oktober, lite rundare än nu...

Dagen har varit lugn och skön. Promenad på förmiddagen hemmavid och på eftermiddagen i min gamla hemby innan babysimmet. Ett besök på Reprisen ingick i slingan, men inga fynd idag. Många dyk idag, väldigt roligt att se hur duktiga alla blivit! Hödpunkten idag var nog när Melker simmade runt själv med armringarna!

29 år blir idag en av mina kära vänner. Synd bara att hon bor så j-kla långt bort och att vi inte setts på snart ett år, men i sommar kommer hon hit till oss från Malmö. Grattis min vän!

Idag har jag för övrigt börjat med en lite hälsosammare livsstil, wish me luck! Veckan som kommer innehåller bland annat mammaträff i Pitsund och i Roknäs vilket ska bli mycket trevligt, länge sen sist!

Ska försöka få Melker att sova så mycket som möjligt om dagarna nu, för att se om det påverkar nattsömnen åt något håll, (dock helst positivt) så jag håller tummarna att det ska fungera. Ska ringa till barnmottagningen imorgon och höra om de vet hur länge det kan ta innan vi får en tid där. Skulle vara skönt att få veta om det är något galet eller om det kommer att ordna upp sig...

Smått förvirrat inlägg...nu - spikmatta och Nytt läge!

2 kommentarer:

  1. Men duktiga Melle, simma själv, inte illa. Vi måste ju fara och bada tillsammans nån dag så vi får se så duktig han är finaste killen.
    Förresten, får jag låna din buff när vi ska till fjällen?
    Puss

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Glad kille :)

    SvaraRadera