tisdag 5 oktober 2010

Snart klar

Fikabordet som mötte oss efter vigseln i lördags. Behöver jag säga att jag inte bara åt en kaka???Om jag förstod det hela rätt så var det brudgummen som hade bakat.

Jag har varit rätt flitig idag efter jobbet om än det verkligen inte kändes så när jag kom hem. Ville bara sova, men tog mig i kragen och höststädade vardagsrum/allrum och lilla matplatsen så nu ni, nu är det bara köksdelen kvar (och den har jag minsann tänkt göra imorgon efter jobbet). Tog mig också ut på en 25 minuters joggingrunda i den varma höstluften, det gjorde susen för hösthumöret.

Är dessutom ledig hela helgen så då ska garage, förråd och bilar höststädas plus att jag borde köra bort alla buskar till majbrasan. Vi får se hur mycket jag vill, orkar och hinner göra när det väl är dags.

Sambon ser hockey så jag ska googla runt och titta på lite golvinspiration...

1 kommentar:

  1. jajamen det var Leif som hade bakat ALLA NIO OLIKA SORTERNA!! Han e duktig på att baka han!! Det är inte jag... Han är också duktig på att ÄTA kakorna ;)

    Kram på dig sötis!
    Titti

    SvaraRadera