fredag 29 oktober 2010

Tillbaka och full av inspiration!

Nu kunde jag inte hålla mig härifrån längre. En himla massa bra och goda recept har jag ju fått in, ska sammanställa dem någon dag och skriva ut dem, så är det sen bara att skrida till handling för inköp och matlagning. Tack kära ni för hjälpen (ni får gärna fortsätta skriva in recept på det inlägget).

Igår var det begravning för min faster som alldeles för ung dog till följd av cancer. Begravningen var väldigt ljus och fin med mycket sång och många tårar. Imorgon väntar nästa begravning.

Jag och Melker pysslade igårkväll när vi kom hem, eller rättare sagt så jag pysslade och Melker tittade på. Han tyckte pumpan luktade illa...

Blev ingen snäll pumpa direkt. Jag ville idag att lillen skulle ha på sig skelettdräkten vi fått från min jobbarkompis barn men den tyckte han var läskig så han ville minsann inte ta på sig den. Nu ska jag åka till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar