torsdag 2 maj 2013

Dagen innan helgen börjar

Lillen har idag haft en av sina sämre dagar, så han har sovit i min famn och även fått kuska runt i bärselen med mig när jag till slut var tvungen att fixa lite här hemma. Det är såna här dagar som jag inser hur nöjd och lugn Fred egentligen är och att det verkligen gäller att njuta av stunden!

Mina planer för dagen var egentligen att först ta en promenad och sedan städa bilen invändigt, men dagens snö (!) fick mig att skrota de planerna. Städade istället lite inomhus och promenaden tog jag ikväll när maken kommit hem från jobbet. En stund på min foam roller med lite stabiliseringsövningar samt SMR för säte och rygg fick avsluta kvällen.

Nu ser jag verkligen fram emot helgen som kommer. Fredagkväll blir det tapas här hemma med några vänner och på lördag grillning med familjen. Till lördagens grillning blir det bland annat denna salsa. Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar