lördag 18 maj 2013

Sommaren är spontanitetens tid!

Jag gillar att planera och att ha bortplockat runtomkring mig, strukturera upp dagar och saker jag tänkt göra. Jag är en lättstressad person. Sommarvärmen däremot, den lockar fram spontaniteten i mig. Att ta dagen som den kommer känns liksom rätt. Större delen av denna lördag blev precis så.
 
Tog mig inte i säng förrän kl ett i natt efter att jag gjort en liten bloggrunda samt kollat på diverse program på play. Lillebror åt kl 23 och sedan kl 07 igen och fortsätter alltså att sova hur bra som helst. Heja heja, fortsätt så!
 
Jag drog sedan iväg till jobbet för att vara med på Saras IWpass som var riktigt jobbigt och svettigt. Skönt att känna när kroppen sakta men säkert blir starkare och får tillbaka lite stabilitet.
 
Eftermiddagen och kvällen har sedan till stor del spenderats hos Sara och Stefan där vi fick grillade supergoda hamburgare. Vi gjorde en tidig kväll och gick hem så nu sover storebror i sitt rum, lillebror brevid mig på soffan, mannen är på pokerkväll och här sitter jag. En skål med ostkrokar, ett stort glas vatten, datorn i knät och ESC på TVn. Känns som en toppenkväll om du frågar mig!
 
Lillebror en månad Foto: Kitchenbloom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar