söndag 15 februari 2009

Dagens skratt



3 kommentarer:

  1. Hahaha, åh så söt han är!! :)

    SvaraRadera
  2. Nämen...se vart jag halkade in. Kul!
    Nu kan jag iaf se bilder av sötMelker, då vi aldrig verkar vara friska nog att ta oss iväg på våra mammaträffar. Jag sitter mest här hemma och surar över snor och kallt värder och annan som ställer till det för oss :)
    Ha det gott :)
    /Ann(& Ebbe)

    SvaraRadera
  3. Jag har åxå hittat hit =) Fin blogg du har skaffat.
    Har just nu "krig" med lilleman, han ska sova är det tänkt men i fredags kom han på att man kan faktiskt stå i sängen. Det är jättekul tycker Karl, inte mamma. Det är it lönt lägga ner han, på 3 röda har han snott sig och står han på knäna. Har varit och lagt ner han typ 10 ggr men nu får han hålla på å mixtra runt i sängen så sitter jag vid datorn en stund. Nog var det lindrigt lägga dom när dom var pyttisar minsann =)

    Vi ses till veckan.
    Ha det bra! Kram Anna & Karl

    SvaraRadera