söndag 15 februari 2009

Sköna slappa söndag...

...är det idag. Pappan har just kommit hem från helgens festligheter och vi ligger inomhus, ser skidor på tv och ska snart slå igång filmen "Flyga drake" som vi hyrde i fredags.

Gårdagen blev riktigt mysig, med prommis på dagen innan jag o M svängde runt på en liten runda hos fadder M med familj, mormor och morfar samt min vän C med familj. På kvällen sen kom tre vänner hit med deras barn, vi åt pizza, snacks (och semlor, tack mor) och såg Melodifestivalen. Cookies and beans var helt klart bäst om ni frågar mig, synd att de inte gick vidare.

Fredagskvällen blev väldigt mysig, skönt att gå ut och äta och bli lite uppassad. Sen hämtade vi lilleman och for hem för att se en av de tre filmer vi hyrt. Lugn kväll, skön kväll.

Nu väntar ännu en ny vecka där mitt mål blir att ta mig ut och springa två gånger, om bara temperaturen håller sig någorlunda vettig och jag lyckas undvika alla sorters bacillusker så ska det nog inte vara några problem. Ska kolla om brorsans äldsta ska hänga på...

Nu, åter till soffan där jag planerar att ligga tills träningen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar