lördag 21 februari 2009

Zombie

Jag känner mig som en zombie, har inte sovit vidare mycket de senaste två nätterna (inte de senaste sju månaderna heller för den delen). Lilleman är lite krasslig, snorig, hostig och inte lika pigg och glad som vanligt.

Vi är just nu hos Melkers farmor och farfar på Renön för att mysa lite. Ganska härligt väder ute, inte så svinkallt som det varit senaste veckorna i alla fall, men jag stannar inne i alla fall. Ska nog lägga mig på soffan och försöka ta igen lite sömn medan M har farmor och farfars uppmärksamhet.

Igår var vi på Thaimiddag hos S o F och det var en helt otrolig middag, vet inte hur vi ska kunna bjuda tillbaka, men ett seriöst försök ska vi göra i alla fall. Att George åkte ut från Let´s Dance var ju inte en dag för sent, "han är så tråkig så att klockorna stannar" var det någon som sa om honom och jag kan bara hålla med. Hans partner är ju dessutom så anorektisk att det gör ont att se på henne.

Idag ska vi tydligen se på hockey hos oss, Anna o Ubbe kommer, samt S o E. Jag o Anna bestämde oss för att basta med hårinpackning (den lilla kalufs man har) och dricka en cider eller två medan killarna ser hockey, känns som en härlig avslutning på denna dagen.
Avslutar med en bild från september när M var två månader och satt hos sin fina storkusin R.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar