lördag 28 februari 2009

Härliga helg

Det är märkligt det här fenomenet helg. Fast än jag o Melker är lediga hela veckan så är det något speciellt när helgen kommer. Att ha sambon hemma, inga måsten, utan bara mysa på, det gillar vi!

Igår fredag for vi alla tre ut med skotern på isen, jag o Melker nedbäddade i vår nya pulka. Solen sken och det var bara några minus, som det är när det är som bäst! M somnade innan vi ens var framme så jag bäddade ner honom i Voksin så han sov så sött i ungefär en timme innan vi åkte hem igen. Jag o M tog oss ett värmande bad och som han älskar det!

På kvällen fick han sova borta för första gången. Det var ju tänkt redan för flera månader sedan, men eftersom han har vägrat att äta ur flaska, så har vi väntat lite med övernattningen. Han har hållit farmor och farfar vakna lite då och då, medan mor och far fått sova ostört en hel natt, halleluja, det var länge sen!

Idag har jag, Melker o hans farmor tagit en skön prommis i det vackra vårvädret och snart väntar fest med jobbet. Lasergame, bastu och tillfixning innan middag på Valdino, det kan bli en trevlig kväll....

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar