tisdag 17 februari 2009

Endorfinerna sprutar!

Å fy bubblan så roligt det där var! Afropowerdance, det var verkligen min grej (inte så att det var speciellt snyggt det man gjorde, men sååå jäkla kul)! Jag, Carro och Isa gick dit med förhoppningen att det skulle vara roligt, men visste ju inte egentligen vad som väntade förutom att vi skulle vara barfota, och som våra förhoppningar besannades!

Nu är det bara ett litet problem, jag har ju inget träningskort där, hade bara en engångsträning. Tycker inte att jag har råd att köpa ett kort eftersom jag i såna fall gärna skulle träna oftare än jag kan. Som det är nu är ju A borta måndag till torsdag och då återstår bara helgen att träna på. Jag vill inte heller boka upp mina föräldrar eller svärföräldrar på en fast tid varje vecka, så vi får se hur det blir.

Ikväll var det Melkers morfar som hade hand om honom och när jag kom hem 20.10 hade M somnat för tio minuter sen...så himla skönt. Tack för att ni ställer upp!

Nu är det nog dags att jag hoppar in i duschen och äter lite kvällsfika...

Avslutar med en bild på M o hans tre kusiner från i höstas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar