fredag 13 februari 2009

Som balsam för själen

Har precis läst ut "Olycksfågeln" av Camilla Läckberg och jag säger bara, läs den om du inte gjort det! Jag är lite av en periodare när det gäller att läsa böcker. Nu har jag inte alltid orken på kvällarna, men istället för att slötitta på tv som jag brukar göra, borde jag istället ta upp en bok.
Idag blev det dock en bokläsardag och som jag har njutit.

I väntan på varmare väder för skoterkörning (som inte blev av), lade jag mig ner för att läsa några sidor. Detta slutade med att jag läste klart den tredjedel jag hade kvar av boken och nu vill jag bara läsa nästa. Har redan läst den som i kronologisk ordning kommer efteråt, men jag har några av hennes andra böcker kvar att läsa, vilket jag ser fram emot. Ska kolla på bibblan (alltså hos A eller S), så kanske jag har tur!

Hade även tänkt ta en prommis på eftermiddagen med A o M, men det blev liksom inte av, vi mös på inomhus istället. Är nu nyduschad, ska stryka en tunika som jag ska ha till mina nya knallröda byxor ikväll när jag o sambon ska ut o äta. Han har även fixat barnvakt, så han ligger på plus nu! Av mig fick han igår kväll en helkroppsmassage efter att vi sett programmet om Knutby. Hjärntvättade, det är det enda jag har att säga...
Fredag den trettonde har än så länge varit supermysig! Kram

2 kommentarer:

  1. Jaha, okej! :) Jag älskar då att läsa om vad du och Melker har för sig om dagarna! :)

    Njae, vi har ju ett väldigt ungt lag i år.. Elin är äldst, sen Britta och sen är det nog Anso och dom där 87orna som är bland dom äldre :) Jag tillhör till och med en av dom äldre, som alltid var i det yngre laget på din tid ;)

    Men du, eran kväll låter supermysig!
    Nu måste jag tyvärr återgå till jobbet.. Vi hörs sen! :) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej Jennie & Melker!
    Vilken fin blogg du skaffat!
    Åh vad jag är avundsjuk på dig som inte har läst alla Camillas böcker än. Du har mycke spänning framför dig.
    Vi har lyssnat på alla på talbok och jag längtar sååå tills nästa kommer...
    Ha det så gott så ses vi på torsdag!
    Kramar från Sara & Arvid från ett soligt Jäckvik

    SvaraRadera