måndag 31 oktober 2011

Det finns en liten teaterapa i honom

Under fredagskvällen hemma passade Melker på att prova skelettdräkten han fått ärva. Tio minuters spexande i den räckte, sedan har han inte velat ta på sig den. Jag har i dagsläget väldigt svårt att tro att vår son kommer att vilja delta i diverse förskole- och skoluppträdanden såsom lucia och examenssånger. Men vad vet jag, alla kan ju ändra sig?!

Nu har Öjeby simhall åter öppnat efter diverse strul så idag var det höstpremiär för vattengympan. Hade glömt hur varmt det är att stå på kanten och gympa, men oj så kul.

Systra mi och gudbarnet Klara kom hit ikväll för att hälsa på en sväng. Brun och fräsch Marran, som dessutom hade med sig ett superfint armband till mig. Får mig att längta till Vietnam!
Klockan är inte ens sju, men jag funderar på att ta en tidig kväll. Får se hur det slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar