torsdag 13 oktober 2011

En fin dag

Det blev en bra torsdag det här. När jag tänker efter så gillar jag nog alla torsdagar. Medan maken åkte iväg för att jaga fick jag och sonen sovmorgon till åtta. Frukost, dammsugning av diverse löv och dammråttor och sedan en trevlig lunch med Caroline och Miller.

Blev plockmat som jag gillar så mycket. Ruccola, parmesan, färska dadlar, fetaost, bröd, smaksatt creme fraiche, smörstekt sparris och sockerärtor samt färska champinjoner stekta i smör med vitlök och persilja. Klämde även in en liten dessert bestående av smulade digestivekex, trädgårdshallon och kesella med smak av rabarber.

Sedan en bra dag på jobbet där jag hade gjort ett nytt pass till min IndoorWalking 17.00 som blev så där härligt jobbigt. Vilken tur att träning inte behöver ta så lång tid! Jo, förresten. Om du är sugen på att prova 30 min IndoorWalking och 30 min Kettlebell så kör jag en liten provträning nästa torsdagkväll. Kontakta mig om du vill ha en av de kvarvarande platserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar