onsdag 12 oktober 2011

Det kom ett litet brev


Igår låg det i brevlådan. Fint halsband med fina ord. Dock ett litet tryckfel så den stora berlocken ska skickas tillbaka för ändring. Snart snart kan jag nog ha det på mig igen.



I den lilla berlocken står det 9 juli 2011 och i den stora:


idag är det bara du och jag
idag är det bara vi två

du är min och jag är din

och kärleken förde oss samman




Härliga ord att minnas och att hålla nära hjärtat. Det var till de orden vi, hand i hand och som man och hustru vi vandrade ut från vigseln.



Vi har just kommit hem från kvällens gympa där barnen hade lika roligt som vanligt. Kul för oss vuxna också för delen. Familjen är nu åter samlad och grabbarna har resten av veckan ledig medan jag jobbar tre av fyra dagar. Lite trevligheter ska vi nog hinna med ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar