lördag 29 oktober 2011

Spring forward and fall back

Efter fyra timmars utbildning igår samt 9-17 idag är jag lite mossig i huvudet. Sista delen fysiologi samt näringslära har vi gått igenom idag. Imorgon blir det mer praktiskt i gymmet vilket blir ett skönt avbrott.

Ska alldeles strax dra tillbaka klockan så att man inte kommer för tidigt imorgon, jag tar all sovmorgon jag får! Mitt sätt att komma ihåg om klockan ska dras fram eller bak hittar ni i rubriken. Man springer ju framåt och faller bakåt...

Nu mina vänner ska jag börja läsa denna bok och eftersom jag drar tillbaka klockan så är den ju inte ens halv tio nu. Förstår ni hur många timmar jag kan läsa?! Vilken lyx!

1 kommentar:

  1. Mitt knep tror jag att jag lärt mig av din kära mor. På våren ställer man fram trädgårdsmöblerna och på hösten ställer man tillbaka dem. Äntligen vet jag åt vilket håll man ska vrida den där jäkla klockan!

    SvaraRadera