måndag 24 oktober 2011

Nattdopp och körsång

Sjungit en stund med härliga Amatörkören i Böle där vi börjat med en rolig låt där texten är från Tipp tapp/midnatt råder och musiken är från Money money. I år kör vi en lightversion på kören där vi endast ska gå runt bland husen och sjunga när det närmar sig jul. Mysigt. Snälla mapa var här med sonen under tiden.



Nu är det Den som dräper på TV och om det blir för läskigt så är det bara att dyka ner i mina pluggpapper som jag verkligen borde ta tag i. Nya kurstillfällen nästa helg igen och det vi läste sist sitter inte så bra. Nåväl, det finns en tid för allt. Tror jag.



Bilden är från bröllopet sista timme när maken snart skulle bada bastu och senare i havet, vi var båda rätt runda under fötterna och min frisyr inte längre såg ut som under morgonen. Eftersom han nog inte skulle uppskatta att jag visar honom i kallingar så får det bli så här...

3 kommentarer:

  1. Fy fasen så roligt vi hade! Tror att vi oxå har ett sånt kort...haha! Bättre bröllopsfest får man leta efter :) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja det var en galet rolig fest! Kommer ni på gympan i veckan?

    SvaraRadera
  3. Jobbar till 17 så vi får se. Isf bara jag och Ludvig :)

    SvaraRadera