söndag 27 september 2009

Badrumsinspirationen fortsätter

Ser Hitch samtidigt som jag surfar runt för att hitta mer inspiration till badrumsinredning. Tycker att IKEAs Godmorgon-serie ser helt ok ut, isåfall kommoden med svartbruna sidor och vita fronter och en stor spegel ovanför. Ett högt skåp på någon av sidorna tänkte vi oss också.

Är det någon som har sett /känner någon som har inrett med Godmorgon-serien? Undrar också lite om handfaten är ok? Velar fortfarande fram och tillbaka om ett och två handfat. Tack för kommentarerna om fördelarna med två handfat, det gjorde att jag började överväga två igen trots att jag var felinformerad. Sambon tycker inte alls att vi ska ha två, utan ett...

Importlagret har också helt ok priser, någon som köpt därifrån?

4 kommentarer:

  1. det borde vi verkligen!

    kikar på dina insperationsbilder så slipper jag leta själv! jag har bara hört bra om godmorgon serien puss

    SvaraRadera
  2. Jaha, då var det jag igen. Känns som att det här med badrum är min grej... :-)
    Vi har Godmorgon! Kommoden och ett högskåp som är väggfast. Jag är helnöjd! Rymliga och dessutom ursnygga. Vi köpte handfaten på IKEA också och det blev också bra. Jag var lite nervös för den biten, men det var inga problem alls. Vi valde så klart det i porslin. De har en variant i plast också, men det kändes lite märkligt. Blandarna är dock INTE från. Big nono.
    Nu har jag skrivit en kommentar som är lika lång som en tidningsartikel. Sorry!

    SvaraRadera
  3. Godmorgonserien tycker jag är supersnygg. Det är den vi har tänkt ha i toan uppe nån gång när vi har råd att renovera där. Men jag är också lite osäker om ett eller två handfat, så jag följer fortsättningen med spänning. Hoppas ni får en härlig ledigdag du och Melle. Kram

    SvaraRadera
  4. Definitivt två, det är hur skönt som helst. Vi använder båda lika flitigt=)
    Har ännu inte sett någon kändis på Forum men jag tittar mig noga omkring.
    Kram Friday

    SvaraRadera