torsdag 3 september 2009

Trötter


Nyss kommit hem från jobbet, och då är det ca en timme tidigare än vad det kommer att bli sen när alla pass kommit igång. Suttit och klurat på torsdagarnas djupvattenträning (20.30 om det är någon fler som är vill vara med än de jag redan lurat dit), hann till och med ner i vattnet och köra igenom passet. Funderar på att lägga till en låt till, så att det blir riktigt jobbigt. I vattnet är det hur enkelt som helst att fuska, men jag antar att man ju inte betalar pengar för att komma dit och fuska. Det vore dumt. Jättedumt. Jag ser dessutom alla fusk riktigt bra där jag står uppe på kanten (kanske inte charmar dit några slöproppar med detta inlägg...). Trött är jag nu i alla fall, både i kropp och knopp.

Efter en underbar sovmorgon när mina föräldrar tog hand om lillen då han vaknade kl 6, begav vi oss till stan. En mysig mammalunch med Anna och Ronja hade vi. Sjukt god champinjonsoppa på Nodo blev det, säkert mycket smör och grädde i den, men sånt behövs ju också ibland! Köpte liten skål med ett rött äpple på (Kupan), turkost tyg med vita prickar (Trasan) till gardinkappa i Melkers rum och tre fotoalbum (Classe O) på rabatt. Inte så dumt. Köpte även doppresent till lilla Elsa som döps på söndag.


Nu måste jag packa upp alla grejor, sen tror jag tusan i mig att det blir sängen, somnar säkert på stubinen.

2 kommentarer:

  1. Ja, det ska bli spännande att se resultatet. Jag har valt kulör nu och fick då lite tips av säljaren, så på lördag ska första varvet målas! Jag hoppas det kommer att gå lättare än jag föreställer mig men antagligen inte... ;)

    Du ska få en uppdatering när det är kalrt!
    Ha en bra helg!!

    SvaraRadera
  2. har testat soppan jag med och håller verkligen med om att den var supersmarrig =)

    SvaraRadera