torsdag 10 september 2009

Nu kör vi!


Har ett litet städil idag, det är inte varje dag kan jag tala om. Har städat personalrummet och nu ska jag ge mig på bastun. Ikväll kör min djupvattenträning igång och det ser jag fram emot. För övrigt har jag en jobbhelg framför mig som denna höst blir i Hortlax simhall, så om ni inte har nåt för er så är det bara att komma förbi och plaska lite. Öppettider hittar ni på www.pitea.se/bad.

Melker som just nu är hos sin mormor och morfar tills hans far kommer hem från övertidsjobb, har även varit på sitt första tandläkarbesök idag. "Fortsätt kämpa" var rådet jag fick när lillen skriker och kämpar emot varje gång vi ska borsta tänderna. Det såg fint ut i munnen nu i alla fall. En promenad med Melkers mormor hann vi också med på förmiddagen och om än det inte blåste lika mycket som igår, så var det inte helt härligt. Ingen blåst, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar