torsdag 17 september 2009

Tråkiga blogginlägg

Sen både sambon och jag började om att jobba, känner jag som så många andra, att bloggen verkligen tar stryk. Några hattiga inlägg när jag kommer nära en dator, med nåt gammalt foto, eller en dåålig bild och grötigt inlägg skickat från mobilen. Jag är ledsen, men det verkar som om det kommer att se ut så under en lång tid framöver. På veckorna är jag ju datorlös när jag är hemma, och på jobbet bör kanske inte blogga förutom på luncher och raster (som nu). Trist, javisst, men det är så det är.

Ikväll väntar ett djupvattenpass, hade så gärna varit med dem i vattnet, men jag får snällt stå och hoppa på sidan om istället. Sen är det ledig helg. Oj så skönt. Fika med vänner på lördag på stan och sen fest på kvällen. Roligt är bara förnamnet.

Gammal bild som jag hittade i datorn. Sista avslutningen med fotbollslaget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar