torsdag 24 september 2009

Promenad på egen hand


Sambon kom idag hem precis när jag och Melker skulle ut på prommis efter lunchen. Jag fick därför gå ut och gå alldeles själv och det var helt underbart. Med musik i öronen kunde jag svänga med armarna så mycket jag ville. Lillen och hans far hade under tiden varit och hälsat på hästarna som bor på ängen nedanför.
Annars har dagen varit lugn. Vilade tillsammans på förmiddagen och sen började jag jobba kl 14. Just nu är det middagstajm innan vi öppnar om en kvart. Blir att köra cirkelträning på vattenträningspasset ikväll, hoppas de gillar det!

1 kommentar:

  1. Cirkelträningen var effektiv och kul. Både jag och din bror tyckte att det var riktigt skönt. Du har ju en förmåga att få oss att verkligen ta i ordentligt. Tack för det, det behövs :)

    Kramar/ C

    SvaraRadera