söndag 13 september 2009

Halvdöv och snuvig


Som rubriken lyder så är jag just nu halvdöv och snuvig. Hals- och huvudont har försvunnit men det känns just nu som om jag är i en bubbla. Eftersom mina hörselgångar är ungefär i samma storlek som Melkers, så har jag haft problem sen jag var liten. Senaste månaden har jag varit rätt mycket i vattet, vilket resulterat i lock i ena örat. Måste ringa vårdcentralen imorgon så jag får det fixat. Blir så trött i huvudet nu, eftersom jag hör allt surr väldigt bra och vanligt tal väldigt dåligt...

Måste hoppa över gympan ikväll, ska istället försöka ta en lugn promenad när jag kommer hem, bara för att få lite frisk luft. Imorgon, måndag har ju jag och Melker som vanligt ledig dag, vilket ska bli skönt. Städa ska jag göra, det behövs, samt göra äppelpaj till kvällens Me & I-party.

Alla exemplar av "Män som hatar kvinnor" var uthyrda igår på Hemmakväll, så då hyrde vi tre andra filmer istället och såg en av dem när vi kom hem. Det blev "Twilight" som alla pratat så mycket om och jag tyckte att den var bättre än vad AJ tyckte i alla fall. Jag gillade den och kan tänka mig att se nästa, men blev inte så fast som så många andra blivit.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Ni kan låna "Män som hatar kvinnor" av oss för jag har köpt den. "Twilight" var iofs ett bra alternativ måste jag säga, jag såg den för typ femte gången igår på dagen medan Ronja sov. Vi ses imorgon, ska försöka komma ihåg det bara. Kram

    SvaraRadera