lördag 12 september 2009

Kusinmys


Kusinmys tidigare i sommar.
Vi är just nu på Renön hos svärisarna där vi har ätit supersmaskig middag. Det serverades mini-buffé med klyftpotatis, kantarellsås och helgrillad fläskfilé samt ugnsbakad öring (som sambon fångade igår), kokt potatis och gräddsåsen från fisken. Smaskens säger jag bara. Melker är just nu ute med resten av den manliga skaran av familjen och grillar korv. Mysigt.
Det är en lite spak familj idag. Jag dras med lite ont i halsen, ont i huvet och lite snuvig och sonen går på alvedon när han nog hade feber i natt och är väldigt snorig. Dagisbaciller minsann. Jobbet gick bra, är glad att jag jobbar helgerna med en bra tjej.
Nu ska vi nog snart åka och hyra en film, kan hända att det blir "Män som hatar kvinnor" eftersom sambon inte sett den, och jag gärna ser den igen nu inför premiären av efterföljaren. Fortsatt trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. Såg ni filmen? Vi såg den igår och Ubbe tyckte faktiskt att den var bra. Skrällen att han var vaken hela kvällen tyckte jag men. Ha en bra jobbsöndag! /A

    SvaraRadera