söndag 27 september 2009

Produktivt

Finaste systrarna
Redan kl 8 på morgonen var jag igång med att städa, tvätta, diska och plocka här i huset. På grund av vattenskadan är det väldigt svårt at hålla ordning här hemma, man har liksom ingenstans att sätta grejorna. Nu är det däremot hyfsat rent här hemma, disken är torkad, kläderna rena, räkningarna betalda, fotografier utbrända och framkallade och sambon håller på att spika upp underspikningen på inglasningen (en sån där typisk sak som ej blivit gjord).
Nu har vi därför tid för lite mys jag och Melker och senare väntar middag hos mina föräldrar innan träning. Älskar såna här dagar.
Uppdatering: ser repriserna av Idol och när jag nyss för andra gången såg Patrik Öhlund gå vidare, så grät jag en skvätt. Riktigt häftigt för Patrik, riktigt löjligt av mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar