lördag 19 september 2009


Nyss hemkommen från stan där jag lunchade med gamla goa vänner. Speciellt kul att träffa Sofia som var hemma på blixtvisit från storstan.

På tal om storstan så har jag och två vänner bokat en Sthlmsresa till slutet på oktober, då vi ska hälsa på en fjärde vän. Kul att ha något att se fram emot och roligt att det äntligen blir av, som vi har pratat om denna resa. En lugn och mysig resa tror jag att det blir med tanke på att min bästa vän då är höggravid.
Jag har kommit på mig själv att fundera på mina vänner mycket under den senaste tiden. Vilka fina vänner jag har.
Just nu är det tyst i huset. Ingen TV, ingen radio, sonen hos farmor och farfar, sambon borta någonstans och jag är ensam hemma. Tror jag ska lägga mig ner på soffan och bara stirra in i väggen och göra ingenting. Samla krafter för kvällens partaj. Det ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar