onsdag 28 oktober 2009

Efter ett studiebesök på Nordpoolen i Boden med jobbet, så skyndade jag mig hem för att hämta barnvagnen. Promenerade till Melkers dagis och sen tog vi oss en prommis i det härliga vädret. Trötter som jag är idag har vi tagit det lugnt efter middagen. Väntar på sambon som snart kommer hem från jobbet.
Barbamamman som följde med hem från Sthlm. Min pocketkamera är det enda jag har att tillgå för tillfället, så därav kvalitén på bilderna. En trist bild på en tom tvättstuga kommer därför här. Nu är det bara att ställa in tvättmaskin, återvinningsbackar, städgarderob, vattenberedare (istället för den som just nu ligger på en pall), hänga upp tvättställning, hänga upp gardiner och piffa litegrann...

1 kommentar:

  1. Hej! Skönt att renoveringen börjar vara över.
    Det har inte blivit så många mammaträffar sen i början på sept. Vi har då varit sjuka i en evighet känns det som, och hörde att även Ann och Ebbe varit dåliga. Men jag fick ett sms av Ann idag och vi ska träffas på öppna förskolan i lillpite imorrn. Dom har öppet mellan 9.30-13, kom gärna förbi om du är ledig. Jag och Karl far nog dit kring 10 tiden ca.
    Kram

    SvaraRadera