söndag 4 oktober 2009

Fest fest och åter fest

Gårdagens fest blev superlyckad. De två jubilarernas entré är något jag sent kommer att glömma eftersom deras klädsel bestod av Borat mankini och fluga runt halsen. Herrejösses så roligt! Har en massa tokiga bilder som jag inte kan lägga ut, men här kommer en drös som känns ok...












Nu känner jag däremot att det är nog med fester på ett tag. Jobb nästa helg, sen Adolfsström och därefter Stockholm, det känns mycket bra.
Dagens ruskväder med regn och blåst gör det legitimt att bara slappa idag.

2 kommentarer:

  1. fina bilder! ja det var skit kul! puss

    SvaraRadera
  2. Kul att se lite bilder från gårdagen, det var verkligen en trevligt kväll. Om du hinner får du gärna skicka bilden på mig och stefan till min mail. /Therese

    SvaraRadera