onsdag 7 oktober 2009

Vardagslunk


Ruskigt väder idag, brr, man vill helst ligga kvar och mysa med sonen imorse istället för att pallra sig iväg till jobbet där strax innan sju. Hade tänkt simma/vattenträna under lunchen, men blir inte riktigt kvitt förkylningen som jag antar att det är Melker som smittat mig med, så jag stannar snällt på land och skippar motionen idag. Blivit lite träning sista tiden, det ska det bli bättring på har jag tänkt.
Fotade en massa söta bilder på lillen igår, som ni får vänta tills i helgen på att se, ingen dator med internet där hemma (funkade bara en dag) och här på jobbet finns ju inga såna kort.

Igår tog jag och Melker en promenad efter jag hämtat honom på dagis och så gick vi till min bästa vän och fick middag där. Vardagslyx med andra ord. Pysslar där hemma på kvällarna med lite allt möjligt, hittar gamla ljusstakar och vaser i mina gömmor som jag flyttar runt på för att hitta en harmonisk plats för dem. Blir mer och mer nöjd för varje dag.

Idag väntar en mysig eftermiddag, mer om det senare.

1 kommentar:

  1. Hej! Caroline ska komma hit torsdag nästa vecka så du får gärna komma du också om du är ledig! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera