torsdag 22 oktober 2009

Snart Sthlm

Har middagsrast på jobbet nu innan vi öppnar badet. Haft en av två massager ikväll och sen väntar ju det vanliga djupvattenpasset. Blir intervallträning för dem idag, blir nog jobbigt och bra för dem!

Imorgon kl 7.30 går planet till Sthlm för mig och två vänner då vi ska ner och hälsa på en tredje (fjärde???) barndomsvän. Det ska bli så himla himla mysigt. Om det blir någon uppdatering därifrån, det får vi helt enkelt se...
Några av oss är det som åker till Marie som sitter längst ner.

I tvättstugan har de satt upp väv idag, vet inte om han hann klart men jag hoppas det. Kanske målning imorgon. När han frågade vilken färg jag ville ha, svarade jag att jag vill ha samma ljusgrå som det var där innan. Kanske skulle passat på att byta, men jag trivdes så bra men den som var, så det får minsann bli samma.

Over and out!

1 kommentar:

  1. Du jär så välkömmen!!
    Längtar...
    Kan tyvärr inte bjuda på något vackert väder men däremot en massa mat, dryck, skratt och en massa snick snack. Mysigt!
    Alltid lika härligt att ses och det gör vi ju snart!
    Massor med kramar/ Marie

    SvaraRadera