torsdag 8 oktober 2009

Hösten flyttar in

I veckan har det putsats fönster och bytt gardiner så nu är hösten här, även inomhus. Mörkare murrigare färger är ju riktigt mysigt, speciellt tillsammans med många tända ljus.
Gardinerna som min kära mor sytt till mig. Gillar verkligen tyget som ju var på riktig rea. Drygt 3 meter för ca 110 kr, sånt gillar både jag och börsen min. Glasfoten som sambons mormor och morfar köpte för en herrans massa år sedan på ett glasbruk i södra Sverige. Fyndade en lampskärm på Reprisen för en femma, som jag sprayade grön. Funkar i höst i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Super fint bästa!!! gillar lampan skarpt puss

    SvaraRadera
  2. Superfint! =) Lampar var verkligen underbar!

    SvaraRadera
  3. Så snyggt ni har Jennie! Jag tänker lunch vid 11.30 på torsdag och att ni gärna får komma före det. Hinner du då?

    SvaraRadera