tisdag 13 oktober 2009

MÖMS!

Lunchen är snart över men jag hinner med en kortis. Gulasch till lunch var, som Maria Montazami skulle ha sagt, MÖMS!

Väntar hem tre sändningar med foton i veckan vilket jag ser fram emot. En sändning är förstoringen på fina Ronja, hennes doppresent med andra ord.

Kakel och klinker är beställt från Ångsågen. Vit matt slät 20*40 på väggen, en rad med mörkgrått klinker på väggen bakom toan och stora plattor 30*60 på golvet i samma färg. Golvet är lite levande, tror det kommer att bli toppen. Golvmattan som jag valt till tvättstugan är mörkgrå/svart men tyvärr tror mattläggaren att vi kommer att ångra oss eftersom det syns rätt så bra på den om den blir lite sliten. Ska dit och titta idag om jag hittar någon annan fin...

Kram

2 kommentarer:

  1. Haha, jag har faktiskt inte gnuggat mig mot någon på länge! =)

    Nä, men de vet inte varför man får bältros. Förr trodde man att man blev smittad från vattkoppor men så är det tydligen inte. Nu får man det när man minst anar det och oftast när man som jag, är jävligt vek! Haha

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för igår! Jag ska bara varna dig för den svarta mattan! Både svärmor och mamma har nyss lagt in den och den blir verkligen fort repig. Synd, för den är riktigt fin. Tänkte bara varna dig lite, den kanske finns en nyans ljusare?

    Kramis Jessica

    SvaraRadera