söndag 18 oktober 2009

Fyra

Härmar Therese...

Fyra jobb som jag har haft:
1. Dagisfröken i Sthlm
2. Städtant
3. Au-pair i USA
4. Hemtjänstbrutta

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. Sångdelarna i En värsting till syster II med Lauryn Hill
2. Bodyguard
3. Pretty Woman
4. Ronja Rövardotter

Fyra platser där jag har bott:
1. Lägenhet på Kungsholmen, Sthlm
2. Lägenhet i Gävle
3. Lägenhet på Nygatan, Piteå
4. Hus i Öjebyn

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Desperate housewives
2. Grey´s anatomy
3. Playa del Sol
4. Vänner...

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Zakynthos
2. Las Vegas
3. Kreta
4. Bulgarien

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. www.bloglovin.com
2. www.facebook.com
3. www.hotmail.com
4. www.aftonbladet.se

Favoritmat:
1. Mammas palt
2. Mustiga köttgrytor
3. Lasagne
4. Kött av alla de slag

Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. New York
2. I husvagnen i Adolfström
3. Sovandes i sängen
4. På playan

1 kommentar:

  1. Hey Therе. I found yοur blog using
    msn. This is a ѵery ωell written аrtiсlе.

    I ωill make sure to bookmагk
    it and comе back to read more of yοur uѕeful info.
    Thanks foг the post. I'll certainly return.
    Also see my website :: V2 Cigs Review

    SvaraRadera