söndag 25 oktober 2009

Borta bra men hemma bäst!

Efter tio timmars ostörd nattsömn var vi utvilade. Underbart! En lång brunch på Anglais var dagens aktivitet och vi var så otroligt mätta efteråt. Mycket gott och trevligt. Nu är jag åter hemma med barn och sambo, väskan är uppackad och jag och sonen är nyduschade. Lite Playa del Sol på det här, och söndagen är fulländad. Hade tyvärr kameran nerpackad under större delen av resan, så därför blir det inget av den varan...

Möttes förresten av hur många pussar och kramar som helst från sonen när jag kom hem. Han är bra söt han...


Avslutar istället med ett födelsedagståg som Melker fick av Maria när han föddes. Det är av märket JaBaDaBaDo (tror jag att det heter) och nu när Maria väntar sitt andra barn vill hon köpa ett sånt, men stället där hon köpte den sålde dem inte längre. Om det är någon som vet var man kan få tag på dem, hojta gärna!

2 kommentarer:

  1. hej...jag såg det där tåget (tror det är likadant)på doppresent.se när vi tittade på present till Sixten. Annars även på den där lilla barnbutiken i lule bakom shopping.

    SvaraRadera
  2. Tåget finns här =)

    http://www.lekvira.se/?page=art&art=748

    Kram
    Annelii

    SvaraRadera