måndag 5 oktober 2009

Lilltrollet vårat

En mysig och bra dag har det varit hittills idag. Melker sov hyfsat under natten, sen kom min kära mor till oss och vi fick mycket gjort. Putsade fönster, upp med nya gardiner, en trollfamilj flyttade in i Melkers rum, promenad, småärenden runt om i stan, och så körde jag bort en del återvinning. Vi har haft fullt upp med andra ord.

Idag hoppade vi över babysimmet eftersom Melker var lite varm och glansig i ögonen. Hans förkylning verkar inte ge med sig heller. Nu, efter en massage på mamma och efterföljande god broccoligratäng hos föräldrarna så drar vi vidare hemåt. Ev. ett litet stopp först på Svartudden.

Tog mysig bilder på lilltrollet vårat i morse, men eftersom kameran är hemma, så bidde det inga här på bloggen. Imorgon är det jobb igen, huva vad helgerna går fort!

2 kommentarer:

  1. Ja det var väldigt gott med Gulasch. Jag gjorde med köttfärs som du gjorde. Jag hittade inte receptet du använde men jag hittade ett annat. Men som alltid så kunde jag inte riktigt hålla mig till det utan la till lite grejer. Gott blev det iallafall.

    SvaraRadera
  2. Jag har ett extra mobilt bredband, du vet en sån plupp man stoppar i usb om du vill låna så kan du ha internet på veckorna med. Jag har ingen användning för det nu för jag har inbyggt i jobbdatorn också. Så det är bara säga till!

    SvaraRadera