söndag 4 oktober 2009

Tung dag


Har varit riktigt dålig idag i ca fyra timmar. Nu är jag däremot fräsch igen men jag tror att det blir en mysig hemmakväll med familjen. Gympan skippar jag nog...måste fundera ett tag till bara.
Ni som har lösenordet till danielphoto får gärna hjälpa oss nu. Har kommit fram till två bilder som det står emellan. Nr 20 i färg (där han står på en stol, skrattar och den turkosa Barbapappan är på stolen) eller nr 23 som är svartvit (där han står på tå på stolen och skrattar). Väääldigt svårt, man vill ju ha allihopa men med vattenskador och allt annat, så tillåter budgeten inte så mycket mer än så.

Avslutar med en bild från svärisarnas dator där vi är just nu.

3 kommentarer:

  1. Jag tar gärna del av bilderna på danielfoto, maila gärna koden till min jobbmail, linda.ohgren@aranja.se

    SvaraRadera
  2. Jag tycker nummer 20! :)

    SvaraRadera
  3. vi tycker nog ändå nr 23. Men jag (Charlotta) är ändå väldigt förtjust i 20.. tough call.

    kram/ Bror din och Charlotta

    SvaraRadera