måndag 4 maj 2009

Det är min dag idag!


Dagen, tillika min födelsedag har varit lugn och mysig och rätt så lik alla andra måndagar faktiskt, förutom alla grattishälsningar förstås. Promenad runt i stan med Carro, sista och avslutande babysimmet, varit på utflykt till Lakafors och hälsat på kusin och barn och nu sövt en trött men envis liten kille.

Hans sovrutiner är på väg att ändras nu, så det är bara att hänga med i svängarna. Ska försöka få honom att sova en lång stund mitt på dagen, men det har inte funkat så bra än så länge, så vi får väl se hur det går. Till hösten ska det vara fixat är det tänkt, för då ska lillen in på dagis. Efter morgongröten runt 6 på morgonen har vi de senaste nätterna fått honom att somna om i ca 1,5 timme och ingen är väl lyckligare än vi. Som det är nu kommer dock den där jättetrött-stunden rätt sent på eftermiddagarna och det är ingen höjdare...

Idag har jag både köpt och sålt en cykel. Sålde min gamla trotjänare för uppgradering till cyklarnas Rolls Roys vilket känns super. Får den imorgon och då tror jag minsann att det blir en provtur!

Imorgon väntar mamma/pappalunch på stan, ska bli trevligt. Blir nog ett litet uppehåll sen för oss, eftersom vi åker bort en vecka...

1 kommentar:

  1. Grattis grattis! Hoppas dagen varit bra, det låter så i alla fall.

    SvaraRadera