söndag 3 maj 2009

Tårta med mina nära och kära




Eftersom jag imorgon blir ett år äldre, kom några av mina nära och kära hit på tårta idag. Fick fina paket, tack för allt!


Förmiddagspromenad med lilla familjen och ikväll tog jag mig ut på en joggingtur tillsammans med en kär vän. Det var jobbigt, men välbehövligt så joggingturen har vi tänkt ska bli till en bra vana.

Lillen har i eftermiddag sovit 2,5 timme ute i vagnen, har nog aldrig hänt förut, så det var ju toppen. Tror att det är förkylningen som han dras med som spökar. Bjuder på några bilder på älsklingen.






2 kommentarer:

  1. Som ni märkte dök vi aldrig upp idag. Har varit en riktig pysslardag här hemma. Panelbyte, krattning och diverse utestäd. Peders föräldrar har varit här hela dagen så det vara bara att passa på då vi hade barnvakt.

    Vi hörs imorgon!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. STORT GRATTIS PÅ DIN DAG!!!!!!Får man kika förbi ikväll? puss

    SvaraRadera