torsdag 7 maj 2009

Storslam

Just hemkommen från vinlotteri som denna gång höll till hos Sara i byn, så jag tog min Nova o hojade dit efter middagen. Storslam, första pris, sex flarror, behöver jag säga att jag är nöjd?! Blir bra i sommar...

Middagen blev för övrigt mycket god. Min sambo åker bort igen imorgon för kurs o fest med jobbet, så vi passade på att göra gomiddag idag istället för imorgon. En lyxig sallad med ugnsbakad kyckling, babyspenat, ruccola, tomat, paprika, gurka, soltorkade tomater, stekt halloumi, sparris och sockerärtor. "Det här skulle jag kunna leva på" var sambons kommentar och jag kan bara hålla med.

Somnade om på soffan tillsammans med sonen efter frukost, mysigt att ha honom sovandes på min mage. Sen promenad, besök av Melkers mormor, rensning av garderober och cykling genom Långnäs med lilla familjen.

Imorgon väntar 10-månaderskontroll på bvc, blir intressant att se om han fortsatt gå upp i vikt, hoppas, hoppas, hoppas! Efter det blir det snaggning för min del och M ska vara hos sin farmor och farfar medan jag gör några ärenden inför den stundande NY-resan.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar