lördag 30 maj 2009

Jag säger det igen...fucking fabulous


Vi är ute o myser. Kl är halv sex o vädret är helt fantastiskt, har bara blivit bättre o bättre ju längre dagen har gått. Jag har lyckats bränna mig lite på axlarna men Melle är insmord så han borde klara sig. Anders o svärfar bygger på altanen, vi har gått promenad med Anna o Ronja. Ikväll väntar grillning med vänner i byn så vi är nöjda med livet just nu. Melker trivs bra ute, går runt runt med gåvagnen o myser på. Kram o trevlig kväll

5 kommentarer:

  1. Han är så söt när han går med vagnen! Måste vara skönare att ramla bakåt på gräset än inne. Myggbetten kliar idag men jag skulle tro att det finns de som har det värre, kanske aldrig skulle erkänna det dock:)

    SvaraRadera
  2. Anna: jag har inte bett på kroppen om det är mig du syftar på :-) /Fredrik

    SvaraRadera
  3. inte ett bett skulle det va

    SvaraRadera
  4. Då är jag imponerad för som du såg ut igår så trodde jag att du skulle vara sömnlös men det var inte illa. Jag är dock inte mogen att prova din strategi ännu:)

    SvaraRadera
  5. Vad trevligt att ni för en myggbettsdiskution här på bloggen! Ja, jag trodde också att Fredde skulle lida hela natten lång för usch så många bett han fick, men strategin kanske funkar ändå...

    SvaraRadera