lördag 9 maj 2009

Sova sova sova säng säng säng...




Eftersom lillen sov med farmor och farfar i natt, fick jag sovmorgon vilket jag tog fasta på. Steg upp kl nio och tog då med mig lillen på en prommis till Renöhamn och tillbaka till dem igen. Fick åka själv till stan för att träffa fyra kompisar från min högstadieklass för fika på Ekbergs. En av dem bor i Sthlm, så det blev mycket prat om gamla minnen och många skratt till det.

När sambon återvände, något sliten, från Umeå, åkte vi till treåringen V för kalas, mmm säger jag bara! Mat på Pentan, sightseeing i stan och en sväng förbi A & U som nu bor sista veckorna i Pitsund innan flytt till finfina huset vid sundet/på tunnan (beroende på vem man frågar:)!

Sambon sover på soffan sen en halvtimme tillbaka, så nu tror jag vi ska koja. Imorgon väntar tvätta, packa, städa lite, jogga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar