måndag 3 augusti 2009

Härlig dag på Norrstrandsbadet med många vänner och många barn.

Försäkringsgubben konstaterade fukt i väggen. Kan hända att golvet tom måste bilas upp, hoppas inte det. Vi har tömt rummet på grejor, så att snickaren kan börja direkt han kommer hit. Kan bara konstatera att det kan bli dyrt.

Melker sover dåligt i värmen, jag trodde att han hade feber, men så var det inte. Gick ut en prommis med honom så han skulle somna, men en kvart efter vi kommit hem igen, vaknade han. Nu sover han sött på soffan brevid mig.

Är trött, inte sovtrött men trött i huvudet. Blir så när det är rörigt omkring mig. Har i alla fall fått hit en liten utbytesvärmepump så att man kan snabbduscha och köra diskmaskinen. Tvättmaskinen står numer i garaget där jag för övrigt trodde att det inte rymdes mer.

Några bilder som jag hittade nu när jag sökte kort till Melkers fotobok. Har nu skickat den för tryck, tror det blir bra.
När lilleman var liten.

När jag var större...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar