söndag 23 augusti 2009

Kvällssol i hallonsnåren

Efter tio träningspass sen i torsdags så känner jag idag mig lite mör. Inte överdrivet, men det kommer nog imorgon skulle jag tro. Har samlat inspiration inför höstens grupper, så det ska bli kul att köra igång igen.

Igår kväll bjöds vi på riktigt smaskig hemmagjord pizza hos våra vänner i byn. Istället för vanlig pizzabotten hade vi Libanesiskt bröd, så himla gott. Parmaskinka, salami, mozzarella, ruccola och parmesan gjorde det till en supergod måltid. Att vi sen gick loss på chips, dip och godis gjorde kvällen fulländad.

Efter god middag hos föräldrarna ute på stugan, fångades lillen på bild här hemma på gården när mina kära mor plockade in hallon och svarta vinbär till oss....


Tittut!
Mekar med bilen
Nya favoritminen


Smaskens
Plockar gärna själv



3 kommentarer:

  1. Men så fina bilder! Nu är jag hemma igen, skönt när man åker och skönt när man kommer hem:) Hoppas eran helg varit bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder på Melle. Kul att se så många bilder på han när man själv inte kan se han lajv på jättelänge. Vi har precis avverkat första kursdagen, ska strax äta middag nere vid havet. Hade mycket hemlängtan/tycka-synd-om mig själv igår. Kände mig väldigt ensam eftersom jag inte kände nån, men det löste sig på kvällen och jag har nu hittat två tjejer som jag hänger med. Så nu känns veckan helt okej. Tyvärr har jag blivit dunderförkyld så idag fick jag spendera eftermiddagen under parasoll i stället för i solen, med det var faktiskt riktigt skönt. Ha det så bra. Puss och kram

    SvaraRadera