torsdag 20 augusti 2009

Vårt kök



På begäran av en kär vän, kommer här några snabbknäppta bilder på köksväggen. Hade inte tänkt fota förrän jag gjort gardiner och piffat lite, men så blev det alltså inte. Köpte förresten ett snyggt tyg på Åhléns i Luleå igår. 3,2 meter för 111 kr (ord. pris 320 kr), inte illa. Nu ska jag bara få tummen ur och sy lite också, men det är ingen brådska än på en månad känns det som. Så länge vi använder ena köksfönstret som dörr till inglasningen, så skippar vi nog gardiner.

Till slut en lika snabbfotad bild på en ännu-inte-piffad-stringhylla i vardagsrummet. Har spraymålat gavlarna från smutsvit till matt svart samt oljat in hyllplanen. Vet ej än vad jag ska ha på den, men det kommer tids nog tror jag.

4 kommentarer:

  1. Vilke skillnad lite färg kan göra, super fint. Ska bli kul att se nya fynd tyget.. fin hylla vill ha en vit! puss då

    SvaraRadera
  2. Det blev ju väldigt bra! Snygga stringhyllor och va proffsigt upphängda de ser ut att vara:) Kanske kan ta en favorit i repris hemma hos oss då vi har några att hänga upp. Ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det var ju jag som skrev om du inte listat ut det:) / Anna

    SvaraRadera
  4. hej! Så fint ni verkar ha det. Älskar stringhyllan. Jag ska själv till mamma idag och se om jag kan hitta min gamla stringhylla som jag hade i mitt rum då jag bodde hemma.

    Kommer gärna på me and I partyt.

    Trevlig helg/ Jessica

    SvaraRadera