torsdag 27 augusti 2009

Vardagslunk


Vardagslunken är här med dagis, jobb, fixa mat, klämma in en träning här och där. Är som sagt datorlös på veckorna här hemma, därav mobilinläggen med ihopklämd text.
Idag har jag varit ledig med Melker och vi började morgonen med att jag fick mina ögonbryn fixade innan vi åkte på mammaträff hos Ann & Ebbe. Riktigt trevligt att träffas igen, även om vi inte var alla idag. Ska försöka att vara med lite då och då när jag känner att det finns tid.

Jag och Anna åker imorgon med barnen till varmbadet för att plaska med de små. Melker har under sommaren börjat bli helt hysterisk när han får vatten över huvudet, så vi ska dit och prova hur det går. Babysimmet börjar ju nämligen om snart.
Snusa på en nyfödd, kräftkalas och pinnbröd är andra delar av helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar