torsdag 20 augusti 2009

Russinrapport


Är helt slut i kroppen efter fem vattenträningspass, ser lite ut som ett russin dessutom. Stora bassängen på både djupa och grunda delen, varma bassängen plus en föreläsning och god lunch. En trevlig dag.

Vattenträning är ju en helt suverän träningsform för alla, både normal- och överviktiga, otränade och vältränade och det slog mig idag efter det första passet att jag hade saknat den sortens träning. Tyvärr blir det inte så ofta tillfällen att vara med på varandras pass, men jag ska försöka, så gott det går att träna i vattnet i år.

Jag kommer att hålla i ett grundvattenpass för en fast grupp på tisdag lunch, ett golvgympapass för "grabbar" över 60 samt ev. ett djupvattenpass på torsdagkvällar. Tror att passet kommer att vara kl 20.30 och pågår i ca 50 minuter. Nu är det ju så, att medan jag varit på mammaledighet har gruppen i det närmaste upphört. Tror bara att det var 3 st anmälda än just nu, och jag behöver minst 8 anmälda för att köra. Det är nu ni, kära vänner, kommer in i matchen.

Ni ska vara mina deltagare har jag tänkt. Vet mer än en person som bor i stan och mot Munksundshållet (där passet är) som skulle passa perfekt in i min grupp. 600 kr för en termin och för de pengarna får ni en fräschare och piggare kropp, inte illa va? Så hör av er till mig eller till Munksunds simhall, 696426 och anmäl er nu. Jag behöver er (and that´s an order)!

8 kommentarer:

  1. Riktigt irrriterande när jag inte får till något mellanrum mellan styckena...grrr! Jennie

    SvaraRadera
  2. Borde jag känna mig träffad :)
    /cb

    SvaraRadera
  3. Hade verkligen varit jättekul, men jag är nog lite för gravid för att orka med det i höst. I år känns det som att jag har bra ursäkt, men nästa år då j-ar.

    SvaraRadera
  4. Marran: ja i år har du en bra ursäkt. Camilla, ja, du borde känna dig träffad. Ta med dig nån fler från kvarteret vet ja!

    SvaraRadera
  5. Ja det kanske vore nåt för mig. Ska ta mig en funderare! /Anna

    SvaraRadera
  6. Jennie! Om det finns platser kvar så är jag gärna med :) Ska jag anmäla mig till Munksunds simhall? / Linnéa

    SvaraRadera
  7. Det flera CB:s som känner sig träffade :)

    /Charlotta Bergström

    SvaraRadera
  8. Det var ju trevligt att flera kände sig träffade och att en del av er nappar på förslaget. Linnea: ja, du kan ringa till Munksund och anmäla dig, det vore toppen!

    SvaraRadera