fredag 4 december 2009

En oväntad present...

Vissa ställen i huset har jag på något sätt ignorerat. Väggen som man ser när man kliver in i vårt hus är ett sånt ställe. En grön vägg med en stor spegel på, som jag inte riktigt funderat över tidigare, inte riktigt hittat nåt som passar in. När jag förra veckan fick en oväntad present, så var det så självklart vad som skulle upp på väggen. Att svärföräldrarna skulle till IKEA samma helg passade utmärkt, så nu är det detta du möts av om du kommer hit på besök:

De fina Kosta Boda-ljusstakarna fick vi i förlovningspresent av svärföräldrarna.

2 kommentarer:

  1. super fint vart det vännen.... puss c

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det ser ut!! Väldigt fint med bilderna på Melker! Nu är mina julkort beställda, jag har aldrig varit i så god tid någonsin! :)

    SvaraRadera