torsdag 3 december 2009

Provsvaren


Snygg bild va? Det bjussar jag på...

Snacka om att känna sig borta när man inte har tillgång till dator varje dag, vilket i-landsproblem va? Jobbar kväll idag, fredag och sen hela helgen också...
Fick just veta provsvaren från Pitehälsan och det var väl inte de bästa resultat man kunde få direkt. Totalt kolesterol bör vara högst 5,0 (sist hade jag 8.8) och det var 6,9. LDL, det onda, var 5.0 och bör inte vara över 3.0, det goda var 1,5 och bör vara över 1.0. Triglyceriderna bör vara under 2,5 och de var 1.0, så allt var ju inte dåligt. En del av detta är ärftligt, men inte allt. Bör nog börja tänka lite mer på kosten...
Back to work. Kram

5 kommentarer:

  1. Oj jag glömde det, ja jag har ju inte skrivit på några papper men Ubbe har då fått ok på att vara pappaledig:)/Anna

    SvaraRadera
  2. Ojsan, men inte äter väll du onyttigt? Du får börja äta sallad, enbart :P

    SvaraRadera
  3. du får ta hand om dig nu, men jag förstår inte du känns som hälsan själv! puss

    SvaraRadera
  4. Ja det låter ju väldans trevligt att åka till Husvagnen. Vi är säkert med. Jag har ju hört att Aj och Ubbe har diskuterat det men som vanligt så får jag inget veta:)

    SvaraRadera